miercuri, 28 iulie 2010

Rezumat-Muma lui Stefan cel Mare

Pe o stanca,unde curgea un mic raulet,o frumoasa domnita statea si plangea caci sotul ei era in lupta.Soacra sa era langa ela si incerca s-o imbarbateze.
Sefan se intoarce din lupta ranit.A inceput sa bata la usa ca sa poata intra.Mama sa nu-i deschide usa si-l trimite din nou in razboi pana cand va castiga ,chiar cu pretul vietii ,situatiei in care va fi un adevarat erou.
Stefan cel mare isi reuneste oastea si se duce din nou la lupta.Invingandu-i,Stefan si oastea lui ies bucurosi biruitori,avand o onoare deosebita.

10 comentarii:

  1. sper sa fie bun
    contacteazama pe : cirlanstefanandrei@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. rezumatul e ok dar problema este ca un rezumat se vorbeste la timpul prezent sau la trecut istoric,dumneata ai facut rezumatul la trecut!dar ca povestire este perfect!

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Rezumatul e bun dar este o mica greseala "ela" trebuia scris ea

    RăspundețiȘtergere
  4. m-a ajutat dar are ceva greseli la scris

    RăspundețiȘtergere
  5. la deschide usa , nu trebuia ,, deschise usa "

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă ajutați dar ai niste greșeli gramatice dar în rest e ok !

    RăspundețiȘtergere
  7. si in unele locuri este scris Sefan sar
    nu Stefan


    RăspundețiȘtergere
  8. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  9. Soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit groaznic și aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost emoționat în tot acest timp pentru că copiii m-au tot întrebat unde este tata. Mulțumesc Dr. DAWN, pe care l-am cunoscut pe facebook care mi-a adus soțul acasă și a restabilit pacea între noi. Într-o zi fidelă în timp ce navigam pe internet am dat peste câteva mărturii despre Dr. DAWN și am simțit imediat nevoia să-i cer ajutor și acum mă bucur că mi-a ieșit totul până la urmă. Soțul meu este acasă acum cu copiii mei și nu a mai fost niciodată atât de multă dragoste și bucurie în casa mea până acum. Dacă aveți probleme similare,

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.

    *Dacă vrei să restabilești pacea și fericirea în căsnicia sau relația ta.

    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

    *Dacă vrei să oprești ghinionul sau ai nevoie de ritual pentru a prospera.
    Contactați Dr. DAWN, cu siguranță vă va ajuta,
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere